FŐOLDAL KAPCSOLAT MEGRENDELÉS


 

 

 


Méregtelenítés Lúgosítás Tápanyagpótlás Gyógynövények Vitálanyagok
Mikroalgák Webstar - Laura Webstar Shopping World Wellstarüzlet
Green Gold Imune
A zöld arany
Imune ReNewLife
Sejtfiatalítás

Byas Hair Completer
Hajterápia
Byas
Alakformálás
BYAS
Szépségápolás
Érdekességek Tapasztalatok Megrendelés Kapcsolat

Az oldal elavult információkat is tartalmaz, átalakítás alatt áll!

VITALITY COMMERCE
WEBSTAR SOCIAL NETWORK SHOPPING

A VÁSÁRLÁS ÉS A PÉNZKERESET FORRADALMIAN ÚJ FORMÁJA!

Az interneten keresztüli kereskedelem mára a hétköznapok szerves része lett. A számítógépen keresztül az árak könnyedén összehasonlíthatók. Olyan cégek, mint az Amazon vagy a Dell a sikeres elektronikus kereskedelem mintapéldái. Európában az e-kereskedelem a 2006-os év 100 milliárd eurós forgalmáról 2009-re 300 milliárd eurós forgalomra nőtt. A szakértők 2020-ig 1000 milliárd eurós forgalomra számítanak, ez az e-kereskedelem (e-commerce) növekvő piaca!

A legújabb online trend csupán az utóbbi 7 évben jött létre és elterjedésében mára minden más internetes tevékenységet felülmúl. A kommunikáció platformjai az úgynevezett közösségi vagy social network oldalak, mint például a Facebook vagy a Twitter immár több száz millió aktív felhasználót számlálnak. 2020-ig előre láthatóan 3 milliárdan regisztrálnak közösségi oldalakon, ez a kommunikáció növekvő piaca!

A két online trendet két nagy "bolygóként" lehet megjeleníteni. A kommunikáció bolygóján pezseg az élet. Naponta több millióan látogatják a közösségi oldalakat és a felhasználók beszélgetéseik során vásárlásaikkal kapcsolatos döntéseket hoznak. A vásárlásaik 75%-a immár barátok vagy ismerősök tanácsán alapul, akik úgynevezett "personal influencer"-ként (magyarul személyes befolyásolóként) játszanak szerepet. Napjainkban elsősorban azon márkákat és termékeket vásárolják, amelyeket a közvetlen környezet már kipróbált, jónak talált és tovább ajánlott. A shopping bolygón kedvezményes áron vásárolhatnak kiváló termékeket, azonban a kommunikációs bolygón zajló kommunikáció közvetlen kapcsolata és befolyása hiányzik.

A Wellstar 2008-ban megalkotta azt a 3D Vitality Coaching programot, melynek a Webstar nevet adta. A WEBSTAR a világon az első 3D-Fitness- és Vitality Coaching portál, melyben mindenkinek saját személyi trénere és táplálkozási tanácsadója van. Ez a program világszerte újdonságnak számít. Az emberek ezrével regisztrálnak le, mert szeretnének az életmódjukon változtatni, de ez a megfelelő tanácsok, és segítség nélkül nagyon nehéz. A felgyorsult életmódunk, a nagyobb fizikai és szellemi megterhelés nagyon megviseli a szervezetünket. Helytelenül táplálkozunk, és nem tudunk időt szakítani a szabadidőnk hasznos és egészséges eltöltésére. Többek között ebben is próbál a Wellstar tanácsot adni a Webstar portálon keresztül. Ezt mindenkinek személyre szabva teszi meg, és aki a tanácsokat követi, az valóban megváltoztathatja az életmódját.

A Webstar Vitality Community részlegén pedig a felhasználók megoszthatják egymással a legsikeresebb táplálkozási és fitness tippjeiket, valamint tovább ajánlhatják a legújabb termékeket.

A Netcoo International Business & Lifestyle magazin (Európa vezető közvetlen értékesítési és network marketing szaklapja) a Webstarnak ítélte a 2008. év európai marketing és szolgáltatási innovációs fődíját.

Pár évvel ezelőtt a Facebook még teljesen ismeretlen volt, ma egyike a világ legnagyobb nagyvállalatainak. Alapítója, Mark Zuckerberg ezt nyilatkozta egy interjújában: "Amennyiben egyszer megvalósul annak lehetősége, hogy az emberek termékeket ajánljanak és tanácsaik alapján mások termékeket vásároljanak meg, az bizonyára az évezred üzlete lesz."

A WellStar felismerte a lehetőséget ebben az vízióban, és a Webstar Social Network Shopping rendszerrel világszerte elsőként következetesen valósítja meg. A Webstar-al mindenki a legegyszerűbben tehet szert kisebb vagy akár nagyobb jövedelemre.

Az újításokért a Netcoo International Business & Lifestyle magazin (Európa vezető közvetlen értékesítési és network marketing szaklapja) 500 cég közül a Wellstarnak ítélte a 2010-2011. év legjobb Európai Innovációs Vállalata díját.

A Webstar egy platformon egyesíti a "shopping és a kommunikáció bolygóját", és a felhasználók számára lehetővé teszi, hogy mindkét bolygó előnyeit egyaránt élvezzék.

Világszerte elsőként, egy közösségi oldalon belül egyesíti a hitelesnek tűnő baráti ajánlásokat, annak közvetlen lehetőségével, hogy mindebből vásárlás és forgalom jöjjön létre.

Valamennyi sikeres tanács után a felhasználók közvetlen jutalékra tesznek szert. A kedvenc termékek ajánlása így nem csak szórakoztat, hanem anyagi haszonnal is jár. A Webstar Shopping World® partnershopjaiban a szépségápolás & kozmetika, ékszer & kiegészítők, valamint sport & divat kategóriákban vonzó árakon vásárolhatnak termékeket.

Csak néhány, a több ezer márka közül, amelyekkel folyamatosan töltik fel a webáruházat: Adidas, Puma, Nike, Diesel, Versace, Boss, Gucci, Chanel, Dior, Lee, Estee Lauder, Ray-Ban, MaxMara, Loreal, La Perla, Lancome, Samsung, Esprit, Prada, Wrangler, Levis, Hermes, D&G, ...

A Webstar felhasználók nem csak a márkatermékek engedményes árait vehetik igénybe, hanem a termékek ajánlása után járó vonzó bónuszokat is élvezhetik.

Akár otthon a számítógépen, akár szabadon a mobiltelefonon keresztül, a Webstar az ingyenes regisztráció után valamennyi felhasználó számára azonnal elérhető!

Webstar Referral Shopping®

A Webstar felhasználók a Shopping World partnershopjaiban megjelölhetik az általuk érdekesnek tartott termékeket és személyes ajánlólistájukba helyezhetik őket. Ilyenkor egy link (személyes ajánlólink) jön létre. Az így megjelölt termékeket a felhasználók közvetlenül direkt üzenetként elküldhetik barátaiknak, ismerőseiknek vagy akár a teljes Communitynek, sőt a Facebook és a Twitter kapcsolódási pontjain keresztül is üzenhetnek.

Mikor egy felhasználó egy ajánló linket aktivál, a Webstar adott shopjában azonnal a termékekhez jut. A személyes ajánlólink által a vásárlások esetén a vásárló és az ajánló közti kapcsolat mindig nyomon követhető. Az ajánló "ajánlói bónuszban" részesül, a vásárló ugyancsak bónuszt kap.

Webstar Open Stream Referall Shopping®

Amennyiben egy Webstar felhasználó a közvetlen környezetében, például az üzenőfalán nem talál megfelelő ajánlást, lehetősége van arra, hogy az adott termékre a teljes Community-n keressen rá és bármely Community-tag ajánlására hivatkozzon. Amennyiben ezáltal vásárlás jön létre, az abban résztvevő felhasználók ugyancsak bónuszban részesülnek.

Webstar Referral Shopping Archive®

Ezt követően a Webstar felhasználók valamennyi ajánlása különböző kategóriák alapján kerül szétválasztásra és egy adott időtartam lejárta előtt elmentődik. Így a hiteles baráti ajánlások világszerte legnagyobb archívuma jön létre. További vásárlások esetén az abban résztvevő felhasználók ismét bónuszban részesülnek. (Forrás: Wellstar Social Network Shopping kiadványa)

Akár otthon a számítógépen, akár szabadon a mobiltelefonon keresztül, a Webstar az ingyenes regisztráció után valamennyi felhasználó számára azonnal elérhető! Ne hagyja ki a lehetőséget, regisztráljon a képre kattintva!

Segítek, hogy egészségesebb, teljesebb életet élhessen!

Az első lépést Önnek kell megtennie!

A következő lépéstől már Rám is számíthat!
Ha élni kíván a lehetőséggel, lépjen kapcsolatba velem!

KAPCSOLAT

 

Webdesign - Szenyán Ildikó 2009.