FŐOLDAL KAPCSOLAT MEGRENDELÉS


 

 

 


Méregtelenítés Lúgosítás Tápanyagpótlás Gyógynövények Vitálanyagok
Mikroalgák Érdekességek Tapasztalatok Megrendelés
Green Gold
A zöld arany
Kineto
Erő-Energia-Libidó

Genio
Agyserkentés
BYAS
Alakformálás
BYAS
Szépségápolás
Webstar - Laura Wellstarüzlet Webstar Shopping World Kapcsolat

Az oldal átalakítás alatt áll!

VITALITY COMMERCE
WEBSTAR SOCIAL NETWORK SHOPPING

A VÁSÁRLÁS ÉS A PÉNZKERESET FORRADALMIAN ÚJ FORMÁJA!

Az interneten keresztüli kereskedelem mára a hétköznapok szerves része lett. A számítógépen keresztül az árak könnyedén összehasonlíthatók. Olyan cégek, mint az Amazon vagy a Dell a sikeres elektronikus kereskedelem mintapéldái. Európában az e-kereskedelem a 2006-os év 100 milliárd eurós forgalmáról 2009-re 300 milliárd eurós forgalomra nőtt. A szakértők 2016-ig 1000 milliárd eurós forgalomra számítanak, ez az e-kereskedelem (e-commerce) növekvő piaca!

A legújabb online trend csupán az utóbbi 7 évben jött létre és elterjedésében mára minden más internetes tevékenységet felülmúl. A kommunikáció platformjai az úgynevezett közösségi vagy social network oldalak, mint például a Facebook vagy a Twitter immár több száz millió aktív felhasználót számlálnak. 2016-ig előre láthatóan 2 milliárdan regisztrálnak közösségi oldalakon, ez a kommunikáció növekvő piaca!

A két online trendet két nagy "bolygóként" lehet megjeleníteni. A kommunikáció bolygóján pezseg az élet. Naponta több millióan látogatják a közösségi oldalakat és a felhasználók beszélgetéseik során vásárlásaikkal kapcsolatos döntéseket hoznak. A vásárlásaik 75%-a immár barátok vagy ismerősök tanácsán alapul, akik úgynevezett "personal influencer"-ként (magyarul személyes befolyásolóként) játszanak szerepet. Napjainkban elsősorban azon márkákat és termékeket vásárolják, amelyeket a közvetlen környezet már kipróbált, jónak talált és tovább ajánlott. A shopping bolygón kedvezményes áron vásárolhatnak kiváló termékeket, azonban a kommunikációs bolygón zajló kommunikáció közvetlen kapcsolata és befolyása hiányzik.

A Wellstar 2008-ban megalkotta azt a 3D Vitality Coaching programot, melynek a Webstar nevet adta. A WEBSTAR a világon az első 3D-Fitness- és Vitality Coaching portál, melyben mindenkinek saját személyi trénere és táplálkozási tanácsadója van. Ez a program világszerte újdonságnak számít. Az emberek ezrével regisztrálnak le, mert szeretnének az életmódjukon változtatni, de ez a megfelelő tanácsok, és segítség nélkül nagyon nehéz. A felgyorsult életmódunk, a nagyobb fizikai és szellemi megterhelés nagyon megviseli a szervezetünket. Helytelenül táplálkozunk, és nem tudunk időt szakítani a szabadidőnk hasznos és egészséges eltöltésére. Többek között ebben is próbál a Wellstar tanácsot adni a Webstar portálon keresztül. Ezt mindenkinek személyre szabva teszi meg, és aki a tanácsokat követi, az valóban megváltoztathatja az életmódját.

A Webstar Vitality Community részlegén pedig a felhasználók megoszthatják egymással a legsikeresebb táplálkozási és fitness tippjeiket, valamint tovább ajánlhatják a legújabb termékeket.

A Netcoo International Business & Lifestyle magazin (Európa vezető közvetlen értékesítési és network marketing szaklapja) a Webstarnak ítélte a 2008. év európai marketing és szolgáltatási innovációs fődíját.

Pár évvel ezelőtt a Facebook még teljesen ismeretlen volt, ma egyike a világ legnagyobb nagyvállalatainak. Alapítója, Mark Zuckerberg ezt nyilatkozta egy interjújában: "Amennyiben egyszer megvalósul annak lehetősége, hogy az emberek termékeket ajánljanak és tanácsaik alapján mások termékeket vásároljanak meg, az bizonyára az évezred üzlete lesz."

A WellStar felismerte a lehetőséget ebben az vízióban, és a Webstar Social Network Shopping rendszerrel világszerte elsőként következetesen valósítja meg. A Webstar-al mindenki a legegyszerűbben tehet szert kisebb vagy akár nagyobb jövedelemre.

Az újításokért a Netcoo International Business & Lifestyle magazin (Európa vezető közvetlen értékesítési és network marketing szaklapja) 500 cég közül a Wellstarnak ítélte a 2010-2011. év legjobb Európai Innovációs Vállalata díját.

A Webstar egy platformon egyesíti a "shopping és a kommunikáció bolygóját", és a felhasználók számára lehetővé teszi, hogy mindkét bolygó előnyeit egyaránt élvezzék.

Világszerte elsőként, egy közösségi oldalon belül egyesíti a hitelesnek tűnő baráti ajánlásokat, annak közvetlen lehetőségével, hogy mindebből vásárlás és forgalom jöjjön létre.

Valamennyi sikeres tanács után a felhasználók közvetlen jutalékra tesznek szert. A kedvenc termékek ajánlása így nem csak szórakoztat, hanem anyagi haszonnal is jár. A Webstar Shopping World® partnershopjaiban a szépségápolás & kozmetika, ékszer & kiegészítők, valamint sport & divat kategóriákban vonzó árakon vásárolhatnak termékeket.

Csak néhány, a több ezer márka közül, amelyekkel folyamatosan töltik fel a webáruházat: Adidas, Puma, Nike, Diesel, Versace, Boss, Gucci, Chanel, Dior, Lee, Estee Lauder, Ray-Ban, MaxMara, Loreal, La Perla, Lancome, Samsung, Esprit, Prada, Wrangler, Levis, Hermes, D&G, ...

A Webstar felhasználók nem csak a márkatermékek engedményes árait vehetik igénybe, hanem a termékek ajánlása után járó vonzó bónuszokat is élvezhetik.

Akár otthon a számítógépen, akár szabadon a mobiltelefonon keresztül, a Webstar az ingyenes regisztráció után valamennyi felhasználó számára azonnal elérhető!

A Webstar felhasználók szert tehetnek akár 100.000 HUF értékű vásárlási utalványra is! A Shopping Voucherek által kedvezményeket vehetnek igénybe, amelyeket a Webstar Shopping World® speciális shopjaiban, termékenként meghatározott értékben válthatnak be, jelenleg a Webstar Shopping World® Bónusz Shopjában.

Hogy minél többen beiratkozzanak Önön keresztül, használja a közösségi oldalakon lévő kapcsolatait, értesítsse a családtagokat, szomszédokat, osztálytársakat, munkatársakat, ... mert hát kinek nem jönne jól a 100.000 ft-s ajándékutalvány :-)

Hogy is működik mindez a gyakorlatban?
Előzetesként ajánlom figyelmébe az alábbi videót:

Webstar Referral Shopping®

A Webstar felhasználók a Shopping World partnershopjaiban megjelölhetik az általuk érdekesnek tartott termékeket és személyes ajánlólistájukba helyezhetik őket. Ilyenkor egy link (személyes ajánlólink) jön létre. Az így megjelölt termékeket a felhasználók közvetlenül direkt üzenetként elküldhetik barátaiknak, ismerőseiknek vagy akár a teljes Communitynek, sőt a Facebook és a Twitter kapcsolódási pontjain keresztül is üzenhetnek.

Mikor egy felhasználó egy ajánló linket aktivál, a Webstar adott shopjában azonnal a termékekhez jut. A személyes ajánlólink által a vásárlások esetén a vásárló és az ajánló közti kapcsolat mindig nyomon követhető. Az ajánló "ajánlói bónuszban" részesül, a vásárló ugyancsak bónuszt kap.

Webstar Open Stream Referall Shopping®

Amennyiben egy Webstar felhasználó a közvetlen környezetében, például az üzenőfalán nem talál megfelelő ajánlást, lehetősége van arra, hogy az adott termékre a teljes Community-n keressen rá és bármely Community-tag ajánlására hivatkozzon. Amennyiben ezáltal vásárlás jön létre, az abban résztvevő felhasználók ugyancsak bónuszban részesülnek.

Webstar Referral Shopping Archive®

Ezt követően a Webstar felhasználók valamennyi ajánlása különböző kategóriák alapján kerül szétválasztásra és egy adott időtartam lejárta előtt elmentődik. Így a hiteles baráti ajánlások világszerte legnagyobb archívuma jön létre. További vásárlások esetén az abban résztvevő felhasználók ismét bónuszban részesülnek. (Forrás: Wellstar Social Network Shopping kiadványa)

Akár otthon a számítógépen, akár szabadon a mobiltelefonon keresztül, a Webstar az ingyenes regisztráció után valamennyi felhasználó számára azonnal elérhető! Ne hagyja ki a lehetőséget, regisztráljon a képre kattintva!

Segítek, hogy egészségesebb, teljesebb életet élhessen!

Az első lépést Önnek kell megtennie!

A következő lépéstől már Rám is számíthat!
Ha élni kíván a lehetőséggel, lépjen kapcsolatba velem!

KAPCSOLAT

 

Webdesign - Szenyán Ildikó 2009.